Covid-19 update

Coronamaatregelen

Voor iedereen geldt

• alleen leden of mensen met een reservering (voor een proefles of losse les) hebben toegang tot de school.
  • kom op tijd en verlaat gelijk na de les weer het pand. Niet gezellig, maar helaas nog wel even nodig.
  • bij binnenkomst draagt iedereen van 13 jaar en ouder een mondkapje.
  • was/desinfecteer je handen zoveel mogelijk.
  • kleedkamers mogen gebruikt worden, maar graag zoveel mogelijk thuis omkleden. Anders is het in de kleedkamers te druk.

Voor ouders

• jullie kunnen helaas niet (meer) mee naar binnen…ook niet heel even of …er moet echt nood aan de man/vrouw zijn.
  • kleed je kind echt helemaal thuis om en zorg dat je kind schoenen en een jas draagt die wij gemakkelijk aan en uit kunnen doen.
  • breng en haal je kind echt op tijd. Wij moeten door met andere lessen.
  • wacht niet voor de deur op je kind maar kom gewoon na 45 min. of een uur terug om je kind op te halen.
  • houd het rustig in de straat; onnodige overlast voor de buurt zorgt alleen maar voor problemen.
  • houd ook op straat afstand, hoe minder besmettingen, hoe beter.

Voor alle leden/reserveringen van 18 jaar en ouder

• houd 1,5 meter afstand van iedereen in de wandelgangen en kleedkamers.
  • in de les wordt je QR code door de docent gescand en dan mag je mondkapje af.
  • tijdens de les zijn we vooralsnog voorzichtig en houden we weliswaar zoveel mogelijk afstand, maar er kan/hoeft niet altijd de 1,5 meter afstand gehandhaafd te worden.

Ook al worden we misschien niet heel ziek van de Omikron variant, toch is het heel belangrijk deze regels te hanteren!
Als leden van ons team besmet worden, moeten ook zij in quarantaine en kan het zo maar zijn dat een les op het allerlaatste moment niet kan doorgaan. Wij proberen daarop natuurlijk te anticiperen maar hebben dat niet geheel in de hand. Dit kan namelijk ook op het allerlaatste moment gebeuren. Als er een les onverhoeds niet kan doorgaan proberen we natuurlijk altijd eerst vervanging te zoeken, maar als dit niet lukt zullen we trachten:

• u daar op tijd over te berichten. Kijk dus altijd in uw mail voordat u ons bezoekt!
  • u te compenseren met een inhaalles. Helaas kunnen we geen geld restitueren.

Print coronamaatregelen