Zomervakantie in juli en augustus!

De zomervakantie is weer begonnen en dat betekent dat de dansschool gesloten is.

Het nieuwe seizoen start op zaterdag 3 september met een kennismakingsochtend voor nieuwe peuters en kleuters. Zo hebben we veel proevers tegelijkertijd en niet iedere week onrustige lessen door veel nieuwelingen die een proefles doen.

Op 5 september start het reguliere rooster weer voor alle huidige leerlingen.

Voor nieuwe kinderen vanaf 7 jaar, tieners en volwassenen zal er van 5-9 september een open week zijn voor hopelijk weer veel leuke nieuwe gezichten.

In juli en augustus zijn er geen lessen, maar zullen we voor administratieve taken wel beschikbaar zijn. Inschrijven of een proefles aanvragen kan dus wel.

Het kan wel zijn dat het wat langer duurt voordat je antwoord krijgt op je mail.
Het nieuwe rooster wordt in de tweede helft van augustus bekend gemaakt. Je zult als oud lid dan automatisch een mail krijgen over bij welke les je bent ingedeeld.
Voor nieuwe leden is er dan het exacte rooster met tijden te zien.
We wensen iedereen een fijne vakantie en zien jullie graag ( weer) in september!