Zomervakantie in juli en augustus 2024!

De zomervakantie is weer begonnen en dat betekent dat de dansschool even gesloten is. Het nieuwe rooster staat al online! Het seizoen start weer op zaterdag 31 augustus 2024 met een kennismakingsochtend (10:00-12:00) voor nieuwe peuters en kleuters.

Op 2 september start het reguliere rooster weer voor alle huidige en uiteraard ook weer voor nieuwe leden. We starten met een open week waarin je als nieuw lid vanaf 7 jaar en ouder een gratis proefles kan doen. Opgeven voor open ochtend of open week kan al via een proeflesaanvraag via deze site. U krijgt dan t.z.t. een uitnodiging.

In juli en augustus zijn er dus geen lessen, maar we zijn wel druk aan het werk met een nieuwe LBTS app. Info hierover volgt. Je krijgt als huidig lid een mail over bij welke les je bent ingedeeld. We gaan vooralsnog uit van je oude les.* Het tijdstip van je les kan enigszins veranderd zijn.

*Bij peuters, kleuters en kinderen kijken we natuurlijk ook of hun leeftijd veranderd is.

We wensen iedereen een fijne vakantie en zien jullie graag (weer) in september!