Zomervakantie in juli en augustus 2023!

De zomervakantie is weer begonnen en dat betekent dat de dansschool gesloten is. Het nieuwe seizoen start op zaterdag 2 september 2023 met een kennismakingsochtend voor nieuwe peuters en kleuters. Zo hebben we veel proevers tegelijkertijd en niet iedere week veel lessen met veel nieuwelingen die een proefles doen.

Op 4 september start het reguliere rooster weer voor alle huidige leerlingen en uiteraard ook weer nieuwe leden. Voor nieuwe kinderen vanaf 7 jaar, tieners en volwassenen zal er van 4-9 september een open week zijn voor hopelijk weer veel leuke nieuwe gezichten.

In juli en augustus zijn er geen lessen, maar zullen we voor administratieve taken wel beschikbaar zijn. Inschrijven of een proefles aanvragen kan dus wel. Het kan wel zijn dat het wat langer duurt voordat je antwoord krijgt op je mail. Wij zijn er niet altijd in de vakantie.

Het nieuwe rooster wordt uiterlijk in de tweede helft van augustus op deze site bekend gemaakt. Het rooster/tijdstip van je les kan enigszins veranderd zijn. Je zult als huidig lid een mail krijgen over bij welke les je bent ingedeeld. We gaan dan uit van je oude les*

*Bij peuters, kleuters en kinderen kijken we natuurlijk ook of hun leeftijd veranderd is.

We wensen iedereen een fijne vakantie en zien jullie graag (weer) in september!