Opzeggen

U dient uw les(sen) schriftelijk op te zeggen, bij voorkeur voor de achtste van de maand. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@leidseballet-theaterschool.nl of door het invullen van een formulier aan de balie. Als u vóór de achtste van de maand opzegt dan zal de reeds bij inschrijving betaalde opzegmaand ingaan voor de maand waarin u opzegt. Wanneer u ná de achtste van de maand opzegt dan zal die maand betaald moeten worden en gaat de opzegmaand een maand later in.

Ons seizoen loopt van september tot en met juni. Wilt u na de zomerstop niet doorgaan? Zeg dan vóór 8 juni uw abonnement op.

Bij opzegging ontvangt u een schriftelijke bevestiging. Bewaar deze goed. Dit is het bewijs dat u geen contributie meer verschuldigd bent. Zonder schriftelijke bevestiging van de school loopt uw abonnement gewoon door, ook als u niet meer komt. Restitutie van het lesgeld of de opzegmaand is niet mogelijk.