Nadine Janssen

Hi!

Mijn naam is Nadine Janssen. Al vroeg wist ik dat ik van dansen mijn vak wilde maken. Dansen was en is iets dat bij mij hoort. Ik heb mijn hele leven getraind bij verschillende amateurdansscholen, zo ook bij de Leidse Ballet & Theaterschool. Van ballet tot hiphop, tap, dancehall, jazz, breakdance… en ga zo maar door.

Ik ben in 2017 begonnen aan de opleiding Docent Dans aan de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten en ben in juni 2021 afgestudeerd.

Ik ben een enthousiaste, gepassioneerde danseres, dansmaker en dansdocent die van een vleugje humor houdt tijdens het harde werken.

In mijn lessen gaat het vooral om het dansen vanuit je liefde en passie voor dans en werken we aan verschillende aspecten: muzikaliteit, coördinatie, lichaamsbewustzijn, inleving…

Bij de Leidse Ballet & Theaterschool geef ik modern-contemporary en commercial/female hiphop/dancehall op donderdag. Zie ik je daar? 🙂