Merel van Giffen

Hallo, mijn naam is Merel en ik beoefen yoga vanaf 2001. Na een training bij de Nederlandse School voor Klassieke Shiatsu (en Do-in Yoga) in Den Haag ben ik in 2016 zelf gestart met het geven van yogalessen. Ik heb ook de Yin Yoga training gedaan via Travis Eliot en de Boxing Yoga teacher training in Londen.
Na een inspirerende training van Claudia Heijdel en Paula den Boer, verzorg ik sinds 2022 lessen voor kinderen en bied ik workshops aan op kinderdagverblijven en BSO’s.

Ik hou erg van dans en daarom ben ik in 2022 gestart met de Corio Body teacher training bij Elle Kealy (CORIO method) voor het verzorgen van Dance Fitness. Naast yoga en dans ben ik veel bezig met een gezonde levensstijl en vind ik het leuk om ook anderen te inspireren op dit vlak.

Ik vind het super om in een dansomgeving, hier bij de LBTS, yoga voor kids te verzorgen en hoop een van jullie kids in mijn les te zien.