ian Volwater

Hoihoi! Ik ben Ian! Ik ben begonnen bij een amateur musicalgroep. Hier werd al snel gezegd dat ik meer moest gaan doen met dans, zang en spel. Daardoor ben ik gaan dansen, eerst in de dansklas van het Leonardo College, daarna in de vooropleiding  van de Leidse Ballet & Theaterschool.
In 2010 ben ik aangenomen op de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten (Jazz-musicaldans). Tijdens deze opleiding heb ik met veel bekende choreografen mogen werken. Ik studeerde in 2014 af als uitvoerend danser. Mijn stage heb ik gevolgd bij het M’ lab in Amsterdam in de productie Circus. Daarnaast heb ik les gegeven en choreografieën gemaakt voor de dansklassen van het Leonardo College (i.s.m de Leidse Ballet & Theaterschool) en bij andere dansscholen.

Een open en plezierige werksfeer vind ik erg belangrijk in mijn lessen. Het is oké om fouten te maken want daar leer je juist het meeste van! Vooral muzikaliteit, plezier, beleving, uitdaging en de motorische ontwikkeling staan centraal in mijn les! Gewoon lekker genieten en als je blijft genieten komt het vanzelf goed!

Bij de Leidse Ballet & Theaterschool geef ik Fitdance.