Evalinde de Craen

Hoi, ik ben Evalinde! Ik dans al sinds mijn vierde en sinds mijn zesde bij de Leidse Ballet & Theaterschool. Na negen jaar met veel plezier gedanst te hebben bij de vooropleiding, ben ik na het behalen van mijn VWO-diploma drie maanden naar Barcelona gegaan om daar verder te dansen. Ik heb daar een jazz-opleiding gevolgd en ook de flamengo geleerd. In 2017-2018 heb ik in Ierland gestudeerd, waarbij ik heb mogen meedoen aan de Dance Intervarsities (dans competitie tussen alle universiteiten in Ierland) met jazz, contemporary en mixed piece (alle dansstijlen). Hierbij zijn we tweede en derde geworden!

Ik studeer Pedagogische Wetenschappen en Jeugdrecht, dus vind het heerlijk om met kinderen bezig te zijn. Ik geef peuter- en kleuterdans en vind het vooral belangrijk dat ze genieten van het bewegen in mijn les.