Esther Stolker

Hallo, mijn naam is Esther! Op mijn 15e ben in begonnen aan de vooropleiding van de Leidse Ballet & Theaterschool en sinds mijn eerste dag was ik niet meer weg te krijgen uit de school. Mijn passie voor zingen, dansen en acteren is hier enorm aangewakkerd en na het behalen van mijn VWO-diploma werd ik op mijn 18e aangenomen op de musicalopleiding van Fontys Hogeschool voor de Kunsten. In 2015 heb ik mijn Bachelor behaald.

Buiten school was ik onder andere te zien als danseres in de Dinnershow “21 On Air” van RTL Live Entertainment en in het ensemble van Wickie, de Musical van Studio 100. Ook geef ik regelmatig lessen en workshops op allerlei andere (dans)scholen, o.a. op DanSwing in Wassenaar en Teddy Kids International Daycare.

In 2017 wilde ik mij verder verdiepen in het lesgeven en ben ik didactiek gaan studeren aan de LOI. In deze studie heb ik mij verdiept in allerlei onderwijstheorieën. In 2019 heb ik mijn diploma behaald.

Ik vind het erg belangrijk dat er een positieve sfeer hangt in mijn lessen waarin plezier en hard werken centraal staan.

Op de Leidse Ballet & Theaterschool geef ik musical, song & dance, tap, peuter-en kleuterdans, dansmix 6+ en zang/spel aan de vooropleiding.
Ook heb ik hier de ruimte gekregen om op diverse dagen privé zanglessen aan kinderen en tieners te geven.

Ook ben ik mede-coördinator van de vooropleiding.

Ik zie jullie graag in mijn lessen!