Dance Talent in the Mix

Vanaf februari zijn De Leidse Ballet & Theaterschool uit Leiden en DC dance uit Leiderdorp een samenwerking aangegaan m.b.t. een project met 2 van hun meest talentvolle groepen in de leeftijd van 13-18 jaar. Deze 2 groepen zijn met bekende choreografen stukken (contemporary en commercial) aan het maken om vervolgens in hun beider voorstellingen te laten zien.

De 2 choreografen zijn:
Laurent Flament (contemporary), bekende choreograaf van tv-programma’s als SYTYCD en The Ultimate Dance Battle en van West Side Story, Sound of Music en Annie uit het theater.

Meyline Schuurs (commercial), die reeds eerder choreografeerde voor Broederliefde, Sharon Doorson, Jandino Asporaat en meer.

Het is een trial maar blijkt nu al een tof project waarbij verschillende danstalenten elkaar ontmoeten en zo elkaar kunnen verrijken.

Optredens

• 19 maart: DC Dance presentatie Theater Tripodia – Katwijk